heldag på stan och kvällsbus

hej !! 'igår va jag på stan med rebecka och jasmine , vi hade jättekul ... jag har handlat lite roliga saker !! Vi gick runt och typ en kvart innan det stängde skulle vi in på monki från gina tricot , och då va det två stycken tjejer som typ stirrade på Jasmine hela tiden , så jag gick fram och frågade : Är det något problem här eller ? Dom ba nej , då sa jag men sluta stirra då :) Efter det segeråt vi en JÄTTELÅNG lakritsrem som va sååååååååååååååååååååååååååååååååå goooooooooood , och jasmine praatde med sin jäkla pojkvän ¨ludde¨i 2 TIMMAR -.-'

Aja , sedan på kvällen runt 6 drog vi random på lek o bus , vi kom in gratis thihi :) Vi hade superkul och hoppade och åkte vulkanen o aah vad kul vi hade !!

Sedan gick vi hem och kollade på bad teacher , sweanytodd och scream 4 :) vi satt uppe till kl kvart över 4 , och jasmine låg och snackade med sin kille till 5 på morgonen !!

Idag ska vi storstäda sitt rum, rebecka flydde med sin andra vän amanda hem till henne och lämnade oss med allt , way to go REBECKA !! gaghahaha , ne men det är inngen fara , aa , nu måste jag återgå till städningen , här är lite bilder från igår :) -











Tack för en underbar dag tjejer !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0