LazyDay

Tja .. idag har det vart en ganska lazyy daaayy !! Jag har åkt till backa plan och handlat resten av delarna till min säng och pappa fick hjälpa mig att montera ihop den , nu är jag mitt inne i värsta inredningsdebatten på mitt rum och jag blev sååå suur för att jag inte kunde bestämma mig för om jag skulle ha träd eller metall ... aja , så nu gör jag ett kort litet inlägg för att starta om hjärnan haha :)

Jag har nlöpt ett sött blått halsband till nemo (som numera heter Rio) och mat och godis till honom , jag har hittat en butik där de importerar in skor från Nelly.com och jag ska köpa ett par supersnygga imorgon ... jaa , det va väl mest allt !! Senare i månaden kommer jag att ha en tävling , och den som vinner får ett par converse !! Svarta med röda snören , så se till att hålla ögonen öppna !!

Massor av bllööööötttaaa pussar och BAMSE kramar ;) //Debbey <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0