MyyysDag!! :D

Tjuuu !! Igår skaffade jag en ny säng ... Det tog oss ÅR att montera ihop den , det va faktidst så svårt att vi inte lyckades !! Det GICK BARA INTE !! (Det var -bara jag och Jasmine som va hemma) vi försökte t.om ta hjälp av hennes kille vi WEB cam!! Men den ligger fortfarande i mitt rum heeelt omondterad ... Jaja Idag regnade det och jag lämnade ben på dagis , i spöregnet (20 minuter att gå) för mamma skulle komma hem på morgonen , och sedan skulle hon vaxa en tjej , så jag och jasmine gick hem till henne och hämtade hennes brorsa, sedan åkte vi hem till hennes mormor , och nu sitter vi här med potatis soppa och ugnsbakade pannkakor med hemgjord bjönbärsslylt och körsbärssaft i magen , och i potatissoppan va det då - potatis , lök , persilja , chilli , tomat , purjolök , allt från Ingrids ( Jasmines mormor) trädgård . Ja , nu ska vi ut till Ingrids egna lilla botaniska trädgård och plocka blommor till våra mammor ... PUSSAR !!! // Debbey !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0