Sommarjobba ??

jaa ... TJA !! Idag så har jag inte gjort så mycket , jag har sökt efter jobb som hundvakt , det skulle behövas nu innan skolan med lite extra pengar i fickan , så jag tror att jag har fått ett par jobb nu , det ni INTE vet är att deniece snart är ägare av en iphone !! :D Jag hade tänkt mig en iphone med ett orange och limegrönt skal som jag har sett på blocket !! :) det är i paul frank !! :D och jag är ju den som älskar paul frank mest i hela världen skulle jag tro hahahaha !! Jag , eehhmm ... Den femtonde blir det då ullared , jag tänkte att jag skulle slösa heeela femhundringen på att shoppa där , ska försöka att samla ihop lite mer än bara femhundra , även fast man får typ 100000000000000 saker på ullared för bara en hundring !! HIHIII !! Jag tänkte sälja min säng och mitt skrivbort och flytta in shäslongen i mitt rum tills jag skaffar en 180 cm säng det 13:de !! :) Jaa det va mest det , så varsågod , njut av ett hillarious klipp !! :D



Pussar !! // Debbey !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0