Julshopping :D

Hej hej!! Har vart och handlat lite julklappar idag, en till mamma, en till varsinn moster och en till en kille i min klass ^^
Jag var och shoppade med mig själv, tyckte att jag skulle behöva lite egentid, satte mig inne på paprika i stan och åt och chillade :P
Jag kan tyvärr inte skriva vad jag har köpt till mina mostrar, för dom läser mig blogg haha, inte mammas heller, sorry älsklingar!! :D
Men däremot kan jag berätta att jag köpte en present till Arvid i min klass och då köpte jag den nya Zlatan-boken :)
han önskade sig den så jag tänkte att äh va fasen.. Let's buy it, jag hade lixom pengar över och på julen ska man ikke snåla!! xD
På min julklappsrim står det: God jul!! Du som allt redan kan, här får du en bok om...
Punkterna står för Zlatan hihi xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0