Ont i bihålorna och nyser en gång i sekunden.. :(

Har nog en så kallad Bieber-Fever haha! :)
Jag mår inte så så jättebra men jag åker nog till skolan imorgon för att jag vill
VERKLIGEN INTE missa
volleyboll turneringen :)

Igår var jag och mamma inne i stan och shoppade julklappar till resten
av familjen, vi får köpa julklappar
på varsitt håll
senare!! :D

Fick med mig en mössa från raggar-damen, och tog tillfället i akt att göra som
min kompis
Therese Berg skrev på sin blogg
att köpa ett doftljus därifårn också, klicka HÄÄR för att komma till hennes blogg!! :D

Haha hittade den här på google, BÄST!! xD





Pussar!!
//Debbey <3

Kommentarer
Postat av: Ush å blä

Tycker det där va sjukt osmakligt, ser ju förfärligt ut?

2012-01-29 @ 22:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0