Konsert , men fortfarande sjuk !! -.-

Tja !!! Idag så är det konsert ... Mamma ska göre en breake-trough !! För er som undrar eller vill höra henne sjunga så skriv bara in : Ms Jaqueline Nova på youtube så hittar ni henne !! :)

Idag mår jag mycket bättre än igårkväll !! Jag har inte så jätte ont i halsen längre men jag är snuvig et.c , Men imorgon är jag nog frisk och då blire skola !! Jepp ... Vi har inte nååååågoooonn dans imorn så typ alla i klassen ska sticka till liseberg och se på Bryan Ferry , han är typ en jättegammal sångare från typ 80-talet haha!! :) Men deet är typ skiitstort för han är tydligen världskänd !! Lite ballt så ... Lägger upp bilder på lördag/fredag kväll :D


Nu vidare till ett annat ämne ... MIN AVSLUTNINGSKLÄNNING !!! GAAAAAHHH!!! Super snygg !!




Finns för 399:- på Zara

Och dessa skor som också finns på zara för 399:-



Och lite rosa  armband på H&M ,  kostar 69:- och örhängena finns på BikBok för 79:-



Och om man inte tänker på avslutningen nu så ska jag köpa denna söta lilla jumpsuit för 199:- på BikBok :




puss&hej alla bloggläsare !! :**
// Debbey <33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0