Vrickat Foten !!

Hej !! Nu ska berätta något förfärligt , jag hoppade hopprep och vrickade foten , det blev både sjukhus och kryckor , (exakt 1 timme innan vi skule ha uppdansning)

Jag grät jätte mycket och ni vet på foten finns två knölar , inte den på insidan utan den på utsidan . Den blev heeelt svullen , tänk er en golfboll på utsidan av foten ....
sviinont , nu har jag fått ett slags bandage som ser ut som ett gips , så mina vänner skrev lite uppmuntrade saker som : ¨jag älskar dig deniece!!¨ ¨Puss¨ ¨Puss på dig¨ etc , blev  jätteglad !! :D

På fredag den 20:de blir det Markoolio och Veronica Maggio som gäller , SKA BLI ASHÄFTIGT !! Ska gå med ett par superbra vänner som heter Felicia och Karin , jag hoppas VERKLIGEN att min fot blivit bättre ...

Jag tänkte att jag sulle kasta upp något .. Hon gillar ju såna här klubbor som är hälften lakrits och hälften jordgubb . Kanske köpa en korg och piffa upp den med genomskinligt plast och fylla den med sådana klubbor och en massa laktris och jordgubbs-godisar ??

Det blir ashäftigt !!

Aja , måste gå plikten kallar !! / Debbey <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0