ÅÅÅÅHHHHH!!!

Jag tål det inte!! Här kan jag ju inte bara sitta och blänga tills den 15:de!!!!

Hahahaha!!

Jag har VERKLIGEN längtat efter att få blogga, igår kom det hit ett camera-crew och skulle spela in någonting- typ en dokumentär om mamma, så här hemma var det frid och fröjd - NOT- mamma skrek -- STÄDA!! Jahapp, antar att det BARA är att sätta igång!! -.- Sedan åkte jag till Floda till Ellen, för hos henne var det sleep over :D vi gick på basketbollmatch (vi kollade knappt på den, vi satt och snackade om allt mellan himmel och jord) och efter det åkte vi till affären och handlade mys pyyys!! Så när vi kom hem igen till henne pluggade vi i drygt en timme, och sedan blev det West side story (på tv) sedan somnade vi mitt i filmen!! xD Nu i morse vaknade vi JÄTTE tidigt, och vi bestämde oss för att tillägna resten av dagen åt att plugga!! Så vi har pluggat i 3 ½ timma!! Så sammanlagt har vi suttit och pluggat i 4½ timma! Känner mig förbaskat stolt!! :') På tal om West Side Story så var jag och kollade på den på GöteborgsOperan- FABULOUS!! Rekommenderas starkt!!

Nu ska jag gå och göra iordning lite papper och sätta ihop resten av koreografin som jag ska lära ut - har fått det som ett litet s´jobb att lära klassen att dansa! Haha, ska bli otroligt spännande!! Puuuusss!! //Debbey

Kommentarer
Postat av: Therese

Heeej!

Allt bra med dig nu för tiden?



Kram :)

2011-10-09 @ 19:19:33
URL: http://thereseeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0