Oslo <3

Heej!! Nu har jag vart lite frånvarande från bloggen, det tycker jag själv!! Så tänkte ha en ny fräsh start!! Lägger upp lite dagens inspitarion lite längre ner i blogginlägget, men först ska jag berätta om oslo resan!!

Allt börjar med att vi i fredags möts kl 08.00 på morgonen och bussen rullar 8.15, väl på bussen så sjunger vi och sedan kollar vi på en eller två st SAW filmer... De är ju hemska!! :(
Sedan stannar vi precis när vi kommit innanför norska gränsen och äter

När vi kommer fram så får vi våra rum och vi bäddar och packar upp, och efter det drar vi till Holmenkollen! Jättefint!!!!!!! :O

När vi har kommit hem ifrån holmenkollen så äter vi på vandrarhemmet och tjejerna drar till stan medans jag stannar hemma i pys bycor och äter soppa haha, var alldeles för trött och grinig! Jag stannade kvar med killarna och spelade kort med Emanuel och Arvid och kollade på just go with it (film)! Det stannade typ 4 tjejer kvar. Den va ganska bra, kom aldrig dock igång, men mitt i filmen laggade hela datorn, så vi var tvugna att stänga av...

Sedan kom mina "bästisar" hem och (haha) vi snackade om ALLT. Efter drack vi te och slängde i oss någon macka, sen gick vi och la oss.

Dagen efter var det repetition och konsert, kom hem runt sju på kvällen och några stycken stack till affären och handlade egen kvällsmat. Jag köpte en citron, nudlar, lakritsal, djungelvrål och fanta exotic. Om ni grubblar över citronen så tycker jag att det är så gott att äta citron med salt eller socker på :P
Vi la oss c.a 13.30 för min söta lilla emma kunde inte sova, hon hade hemlängtan, så jag satt uppe med henne tills hon blev trött och vi gick och la oss.

Dagen efter var det packning på morgonen, frukost runt 9 och utcheckning kl 10. Åkte till svenska kyrkan ( i Oslo) och hade ett uppträdande där, sedan åkte vi till Moss i Norge och hade uppträdande där och åkte hem till Sverige runt kl 19.00 och på vägen hem stannade vi vid mcdonalds och käkade, sedan kollade vi på Yes Man på bussen men jag klarade inte att se hela, somnade på Arvid hahaaa, kom hem nästan kl 23.00 och jag gick och lade mig DIREKT när mamma hade kommit och hämtat mig vid skolan.
Jag är fortfarande helt slut och har inte ens packat upp resväskan, ska ut och resa nästa helg också men konfirmationen.. Blir säkert jättekul!!

Bilder:




(Bilder tagna från min kompis blogg, klicka på bilderna ovan i inlägget för att komma dit!!)
Bild tagen från google
PussiPuss!! 
/
/Debbey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0