Forgotten!!

hahahaa halluu!!

Idag satt jag och tänkte- Fasen!! Glömde juu att berätta och lägga upp bilderna från tjejkvällen som jag hade för någon vecka sedan, så nu tänker jag göra det!

Det började med att jag, Akina, Gabby, Selin, Ellen, Tina, Alice åkte hem till mig, jag bad dem att stanna lite på gården så att jag kunde kolla igenom att allt var städat i huset, det verkade inte vara några somhelst problem, och ute på gården hade de stojjat och tagit kort!<3!

Sedan så skulle vi till torget och hyra film och köpa godis och pizza, sedan kollade vi på EN av alla de TRE filmerna vi hyrde - She's the man, och sedan pratade vi resten av kvällen tills alla skulle gå förutom Ellen, dör hon bor ju borta i Floda!! (Lerum) och dit kan hon ju INTE åka själv till kl.11 på kvällen!!
-Här är Underbara bilder!! Några andra bilder kommer på lördag, för på fredag blir det tjejkväll hos Emma!!!


(Tina <3)







Puuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0