Gääääääsp :0

Hellöööööuuu !!! ;)


Idag har jag varit i skolan , dock har jag VÄRLDEN förkylning ... :(!!!!!!
Men jag går hoppas på att det blir bättre t.p fredag , för då är det heeeelg!!! :D (ATCHUUU!!) Wööw :O

jaja , idag efter skolan åkte vi hem till Alice i min klass och åt , sedan åkte vi till konfirationen tillsammans och mötte gabby där :), det var jättekul på konfan och vi lekte :P sjöng psalmer och bad ! <3(:

När allting var slut så skulle jag få skjuts av gabbys morfar och medans vi väntade på honom så flög vi (bokstavligen!!) Vi lyfte upp jackorna åvanför huvudet och när det blåste (just nu kommer det blåst ifrån orkanerna i USA , RIKTIGT starka vindar!!!) , utan att ljuga nu , så flög vi bakåt och typ ½ cm upp i luften!!! xD Prova!! Superballt!!

Nu är jag hemma och alla läxor har jag redan gjort för ett par dagar sedan!! Skööööööööööööönt!!! Jag är otroooooooligt förkyld så jag ska dricka te och krypa in i en film och kolla på ett par X antal - The simpsons - Puss på er alla vänner !!! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0