Hallihallå!! <3

Tjuuu!! Idag har jag vart iskolan, där gjorde vi inte mycket annat än att ... VARA i skolan, som normala ungdomar!! :P
Senare åkte jag då SJÄLVKLART hem, hr hemma har vi käkat: nudlar m. räkor!! MM!!!! :D
Efter d var det ju meningen att jag då skule t bibblan och plugga liite extra inför prover imorgon, men som ni vet går ju ALDRIG min planer som de ska ...Jag kom till biblioteker 5 MINUTER innan de STÄNGDE!! SÅ jag var tvungen att åka hem igen!!!! :@ IRRITERANDE SOM FAAAASEN!!!!! -.-'
Sååå.. Nu gäller d att plugga, plugga, plugga!! Måste PLUGGA nu!! :**
Snabb och heeelt kass bild!!
(sämstaaaa dagens outfit bild 2011!!)
Pussisar!!//Debbey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0