Hallopps På Kallops :P

Yepp!! Ännu en dag i skolan... Vi hade SO prov, vilket gick alldeles utmärkt!! Och på själva lektionen fick vi godis av våran SO lärare, hon tyckte att vi kunde få lite högre blodsocker... Så vi fick ta varsin godis!! GAAHA !! :'D
Sedan åkte vi med klassen till St.Paulis kyrka och repeterade inför en uppvisning på söndag som ska hållas där!
(Med vår musikklass!!) Och efter det var det RAKA vägen till konfirationen som jag har på tisdgar med Alice och Gabriella (i min klass) Och där bjöds det på smörgåsar, bullar och tårta! :D
Under konfirmationen tänker jag- näe nu är det ju allt dags att storstäda mitt rum när jag kommer hem..! Detta funkar ju INTE längre!!! Jag ska TOM vika mina underkläder!! Så städat skare va!!
Och när jag står ute på gården märker jag att mitt fönster är öppet, och i hallen ligger massa skräp, som kommer från mitt rum, som jag självklart käner igen, och när jag står vid dörrkanten ser jag att det är någonting som inte riktigt är på sin plats...
MEN MAMMA DÅÅ!!!
Ibland undrar jag om hon kan läsa mina tankar?? Jag menar KOM IGEN!!
Det var lika rent som i en AJAX REKLAM inne på rummet och mamma har möblerat luftigare, och 1000x finare!!
Taaaack Momms!! I <3 YOU!!!
Mammor är heeeeelt UNDERBARA!!!
Dagens outfit!! <3
Puuuuussaaarrr!!! <33// Debbey

Kommentarer
Postat av: Emmalynn

Kan inte snällaa du ta bilder på ditt rum?? SNÄLLA!!!



Puuuussaaarr!!!

2011-09-27 @ 19:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0