skippa x2 ..

Heej !! Idag har jaag vart i skolan , jag har inte gjort så mke i skolan ... Mest blivit förhörd och skit ;P ... Det va sviinäcklig mat .. men men ...
Jaja  ;) Idag efter skolan vare meningen att typ 5 pers skulle gå på bio tsm med mig , men alla blev sjuka och drog hem , så jag stod ensam kvar och gick inte på någon bio ... :(
Till en HELT NY grej !! Jag ska börja i Wing Tsun !! För er som inte vet så är wing tsun en sport nästan som Kung Fu, fast man lär sig att skydda sig själv ifall man skulle bli överfallen :)
Mitt första pass va idag , men pappa kunde inte gå med mig , så jag få gå på onsdag istället ...
Så det va TVÅ hela grejjer som blev inställda!! :0 men men  ... :)
Tänkte på en grej ... !! Det va superlänge sedan jag la upp riktigt roliga bilder , så vsg - bjuder på mig själv ;)
Min katt har gjort något med tassen , vi vet inte riktigt vad... Men vi har tagit hand om den och hjort en tratt av papper åt honom ... :D hahaha
Och till sist , mitt egna märke - Debbey's -- Här är lite av alla smycken jag gjort för hand :P :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0