Tråkigt att slippa bild!! :(

hejsaan!! Förlååt för den superdåliga uppdateringen ... Nu när skolstart har börjat känner jag att jag inte riktigt hinner ... men ska försöka ¨keep up¨ hahaha ...
Ja .. Jag har ju börjat ny skola .. Den är nog den bästa skolan jag har gått i (hittils) och jag kunde nog inte valt en bättre!! <33
Jag har skaffat massvvis med nya vänner , t.om haft en tjejkväll ... REDAN!!
Hahaha ... Ja .. Idag ¨slapp¨ vi bild ... vilket jag inte tycker att det är någonting man ska slippa direkt ... Men men .. Så jag och Selin bestämde oss för att gå på bio ... Men våra impulsplaner höll inte riktigt måttet .. Så vi tänkte : Äsh ! Det är väl lika bra och fråga om alla vill följa med på bio på fredag ist ?? Så det tänker vi göra ... Antingen Jag saknar dig ELLER Apflickrna .. Min kompis har huvudrollen i den filmen :)
Men vi drog hem till Selin och köpte en stor Carte Dor hallonsorbet och slukade i oss den ... LOL :P Sedan åt vi , JÄTTEGOTT ... men jag tycks inte ha blivit särsklit mätt ... För jag går och tuggar på Selin hela tiden .... Jag gick så lågt att jag bet på hennes naglar !!
Sedan tänkte vi kolla på Miss Sectret Agent .. MEN ist. bestämde vi oss för at droga hennes kamera och ta kort på min vackra ... RUMPA :) (med byxor på :P) Och lite andra saker som inte alls liknar min rumpa ;)
och liite så...
Jaaa ...  L O V A R att uppdatera oftare!! xD PUUUSS !!! // Debbey <33

Kommentarer
Postat av: emma :D

saknar dej så mycket nasty! <3

2011-09-05 @ 22:32:42
URL: http://emmalouiiise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0