Phuf!

Hahah ! För de första!! Ser på andra datorer att bilden som jag gjort på Photo-scape inte fungerar!! På min gör den det! Det är en rörlig bild med mina favoritplagg från Gina Tricot haha!
Nu över till bloggandet!
Idag har jag vart i skolan och faktiskt för en gångs skull lyckats koncentrera mig!! Hahaha! Jag har bakat lite kladdkaka och dammsugit rummet, tänkte sätta mig med böcker på golvet med kladdkakan och strecha lite grann och göra mina 100 situps som jag gör varje dag! ^.^
Lite senare ikväll blir det nog fotbad + pedikyr å manikyr som gäller! Mina naglar ser förjävliga ut!! xD
Imorgon blir det dock en L J U S dag! Vi har bara EN jobbig lektion och det är matte, sedan är det klassförståndartid, gympa och hemkunskap! Roligt! :D
PussÅkram!!
//Debbey <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0