shopping med mamma!! :)

Igår var det fredag (ÄNTLIGEN!!) och jag var i skolan som vanligt då... Sedan åkte jag och Emily (en bra vän till mig i min klass) och handlade varsinn jumpsuit inne på Gina Tricot och sökte sedan praktikplats inne på nordstan! Jag fick en praktikplats på stadium. Men mamma ska göra ett samtal till SVT och se om jag kan praktisera där istället.. Har man kontakter så har man ;)
Sedan åkte Emily hem och jag och mamma träffades i stan och fikade och småshoppade lite :)
+ lite till :)
Plånbok- mexx, köpt på Åhlens
Jumsuit- Gina Tricot
Pink Chock Pants- Zara
Väska- Accesorize
Osså köpte jag lite hår-accesoarer och nagellack från O.P.I, strumpor och tonvis med Tights :)
Puss och kram!! //Debbey <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0