Låång dag!

Hellousan!!! Idag har jag haft skola, såklart, fast inte direkt i skolan!! Vi har ORIENTERAT!!!! -.-'!
Vår grupp var den som tog allra längst tid - 2 timmar ...För att alla lärare gjorde en tabbe... ORKAR inte gå in på det!! -.- Aja iaf! xD Men det spelar ju faktiskt ingen roll vem som vann, jag hade jättekul med mina vänner!!!
Efter det drog alla vi som orienterade tsm till stadsbiblioteket och pluggade inför matteprovet imorgon...Det kommer nog också att gå finfint!!
Jag har fått en fråga, så jag ska besvara den-
Emmalynn om Hallopps På Kallops :P:
Kan inte snällaa du ta bilder på ditt rum?? SNÄLLA!!!

Puuuussaaarr!!!

HejHej EmmaLynn!! Jovisst kan jag ta bilder på mitt rum!! Här kommer de:













Dagens ORIENTERINGS outfit: xP


PusseliPuss!! //Debbey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0